Tuesday, March 8, 2011

smile in the pain :')

dear readers ,
know what ? dalam pahit pasti ada manis , dalam kedukaan pasti ada kegembiraan . i got both news for the day . okay , pagi pagi masa nak bangun tidur mata aku rase semacam jeh . i found that some pathogen had stick on my eyes . gosh ! lemme tell you something . mata wa sudah jadi macam mata apek cina maa . heshh . suddenly this thing popped in my mind "photography hari nie lah weyy " . okay , lepas siap bagai semua , berjam aku menghadap cermin sedaya upaya membulatkan mata supaya tak nampak sepet . mata aku cukup kecik dah weyy ==' . then , mata aku jugak merah macam dah kena sampuk . so , time photography aku besarkan mata supaya nampak okay . hardwork way to succeed , hee . the great news is , for the first time ever aku lulus paper addmath ! alhamdulillah , syukran . it also means yang aku ada harapan jugak untuk a's for ES PI EM . yeah , nanti tak kena denda . berusaha lagi , try untuk tingkatkan prestasi stage by stage . tak nak mulut jeh kecoh lebeh , usaha hempess . okay , noktah :')

No comments:

Post a Comment