Thursday, March 17, 2011

it's school holiday again !

dear readers ,
hohoi , lame aku tak update blog . ceh ceh , i busy laa . u tau ape ? hahaa . kalau rajen , 5 post aku harung apabila update . apabila menjeleng balek blog nie , tak ade pun ceritera mengenai cuti sekolah yang sedang bertandang . fuyooh , ayat dramatis aku kasi :P . okay , lets the story begins here . sekolah seluruh malaysia telah memberikan pelajar mereka bekalan homework selama sebulan untuk cuti yang hanye seminggu memang membukit , menggunung dan meng-everest homework sepanjang cuti ini . only three days to go , aku hanye siap separuh . tahniah kepada saya ! sedarlah diri bahawa aku candidates ES PI EM tahun nie , jadi for sure ade kelas tambahan ketika cuti . berhenti berharap bahawa semua akan datang jika ia hanya kelas tambahan . its enough to make me feel the rest and relax atmosphere . tak kesah lah kan sebab my saviour ade datang jugak , hahaa . teeeeett *blushingblushing . enough with mumbling , lets continue our story . sekolah sahaja bercuti , pusat tuisyen tidak . tak ape , my love moremoremore on tuition cantre than scholl . haha . theres no people that annoyed me there . tapi aku suke sekolah jugak :) . tapi tuition time cuti sekolah nie tak berapa nak best , sebab cikgu pun pergi bercuti dan kawan kesayangan aku tak datang . haha . cuti kali nie saye berjimat cermat , konon nak save budget nak pegi mid year sale nanti . tapi ade satu hari , pagi keluar petang baru balek . okay lah , kteorg pergi belajar . heee . mekdi sudah menjadi my second home , sampai abg cashier pun aku bole kenal . siapa nak belanja aku mekdi ? haha . okay saya mahu pergi mekdi . bye . noktah . :)

No comments:

Post a Comment