Friday, March 11, 2011

evil me , haha !

dear readers ,
this week , has show the evil of me . haha . its been consecutive three days i'm presence to school but skip all my class . i got solid excuses , helping teacher with all the preparations for sports day . oh yeah , for the green house especially ! :) . my bad , haha . looking for excuses to skip my class . and also to get out of the way from face with that witch everyday . really annoyed me ! cukup speaking london , kita memartabatkan bahasa melayu pula . okay , habes lah kan aku dera ahli rumah yang ade buad kerje . tukang arah terbaek , bagi arahan jeh . haha . ustazah dah bising sebab yang ade jawatan bagai nak rak tapi hampess tak buad kerje , but bukan semualah . aku tak suka dengar ustazah bising so buad jeh lah . shila , jiah , anis , jb , eqbal , nabil & adek yang laen tahniah sebab kita dapat siapkan semuanya . hebat kamu semua! habes muka aku hari tuh bercahaya & bersinar sebab bermandikan glitter . i like ! haa . okay , selamat tinggal :D

No comments:

Post a Comment