Thursday, March 10, 2011

investment quiz & sports day :)

dear readers ,
today , ade two important events bagi aku . pertandingan kuiz pelaburan pnb dan hari sukan sekolah . i wished that i can attend both . but the choice given make me attend that quiz first then the school sports day . kuciwa jugak kan sebab nie adalah final year so kalau bole tak nak terlepas mane mane event sekolah :) . okay , subuh lagi orang laen dah datang sekolah but aku pukul 7 lebeh baru nak berlenggang . sangat segan apabila orang laen pakai baju sukan but kita pakai baju sekolah , heshh . tuh pun still ramai lagi yang ada di sekolah . setiap creatures dekat sekolah tuh mesti wonder kan kenapa aku pakai baju sekolah , tahu tuu . haha . pendaftaran pukul 9 , quiz start pukul 10 . dekat smk seksyen 19 jeh pun . aku baca buku sekadar cukup syarat jeh , nak hilangkan rama rama yang ade dalam perut . quiz tuh ala ala ujian mac baru nie tapi of course lagi susah kan --' . hambek , segala bagai soalan akaun semua keluar . aku dah lah lupa lupa sikit . pray for me readers :) . hadiah sangat berbaloi okay :) . nanti bole belanja haagen daaz gitu, haha . cukup mengarut , habes jeh kuiz kteorg rushed terus pergi stadium . dengan baju sekolah tuh harung jeh , sangat segan--` . lepak dengan murni dan nani sebab nak tengok budak lari . *ececcehhh aku nak sangat take part tapi atas alasan tertentu tak bole , its okay . syahmi pulak asek nak kena kan orang , geram kut . tak jealous okay ! aku tak beli tiket bas , so risau giloos pasal transport nak balek sekolah . thought nak naek dengan ustazah tapi ustazah cakap dye bawak dua anak teruna , arief & eqbal . so aziah ajak naek dengan cikgu murni , apelagi jalan ! tolong kemas hiasan rumah bagai , then balek sekolah . the end .

aku suka bila kau senyum ! :)

No comments:

Post a Comment