Friday, March 4, 2011

:'(

dear readers ,
know what ? hari nie aku sangat sangat sangat tak ade mood . haha , tengok tuh triple aku kasi . SE RI OUS LY ! kuciwa gilaa . first aku bole sabar lagi even tersangat surprise . although sudah kedengaran suara suara sumbang drpd orang yang tak dearest friend aku . && when i see one of my dearest friend who already down , menanges hati aku . mase rehat pulak , aku tak turun . tak tahu kenapa aku teruk sangat , tak boleh kawal perasaan . speechless . kesian sharmen & fahmi , dyeorg try nak tenangkan tapi aku jerit dekat dyeorg . kalau yang simple nie tak boleh nak buad , yang susah lagi mesti lah hancurss . hmmm . rase useless sangat sangat sangat . then habes semua kertas atas meja aku terbang . lantaklah aku tak kesah nak mengamuk time tuh . terasa sangat bodoh okay . later , kertas tuh semua ade atas meja aku balek , fahmi yang pungutkan . fahmi advice dan terasa terharu jugak . tapi , still tak bole terima . chew nak lepak dengan aku pun , aku buad bodoh jeh . tak de hati aku nak cerita bagai bagai dengan uncle . okay , teruk aku dekat sekola tadi . kesian orang kene bear dengan behaviour aku nie . nyesal sekarang :'(

No comments:

Post a Comment