Friday, March 4, 2011

habes sudah :)

dear readers ,
fyi , march test aku dah habes okay . so , boleh lah berlapang dada sikit . tak lah risau fikir macam mane nak seat test for the next day . as usual , walau tak dinyatakan secara zahir tapi i know very well yang dalam kalangan clasmate sedang berlawan dalam pelajaran among themself which is good . yang tak bagus adalah perangai hasad dengki bila orang dapat markah lebih dari diri dia sendiri . entah ape ape punye perangai . orang tuh work hard untuk dapat best mark tapi kau kutuk , kau perli . tak ke luntur jugak semangatnya . sepatutnya jadikan semangat for the next test . nie asek nak jatuh kan orang . okay , aku dah lali dengan perangai buruk manusia nie . manusia oh manusia . btw , lepas habes test semalam cikgu panggil turun ke bilik mutimedia . i been selected to join together in the program cemerlang SPM . besties aku semua ada except one people . sedeh okay tak dapat together semua sekali , hopefully you will be selected on the next phase . somehow , hairan jugak aku . aku ada failed , boleh pulak terpilih . aku tak pandai calculation , hampesss . then pengetua cakap kamu kene tunaikan amanat sekolah . okay aku sahut cabaran , straight dalam genggaman . the very truth is , usaha aku tak cukup lagi . but , aku cuba :)

No comments:

Post a Comment