Saturday, January 22, 2011

TUISYEN

haa , nie pasal semalam . guess what ? semalam risau giloo nak pegy tuisyen dekat 18 tuh cause tak de orang teman . sebab tuh aku nak tukar 23 lahhhh , confirm class malam . daripada pagi lagi fikir pasal tuisyen nie . kalau malam ayah lah yang drop an . nie petang so aku kene pegy sorg sorg . dah fikir bukan bukan dah , tak penah ouh pegy 18 sorg sorg . balek skola , on facebook . then nampak dekat status hazmi dye nak pegy 18 tengok tempat tuisyen . try im dengan dye tak dapat , call pulak aku malas . haha . bazir kedit jeh call kau . so just siap siap dan nak berserah jeh mase tuh . bile buka gate jeh , aku nampak hazmi dengan muiz lalu . menjerit biar satu dunie bole dengar , haha . excited weyy nampak dyeorg . actually , dyeorg heran tengok aku excited giloo jumpe dyeorg so i just tell the truth . just cakap yang aku takut nak pergi 18 sorang , takut ade orang kidnapped ke ape an . free free aku kene gelak dengan dyeorg . korang laki bole lah , aku PEREMPUAN . hazmi bagi advice merepek . then sambil jalan bukak topic pasal short test addmath tuh . part tanye markah brape tuh yang aku sakit jeh hati dengar . hazmi tau brape then dye perli pastu gelak gelak . jiran aku tuh pun same , hampesss . tau lah aku tak pandai addmath woii ! nie lah prob kalau aku keluar dengan budak laki dua orang nie , confirm aku jadi bahan dyeorg . tak ade bande laen nak cakap . ouh , lepas nie aku same tuisyen dengan dyeorg . bertambah sengsara aku . hahaha

No comments:

Post a Comment