Friday, January 28, 2011

pagi yang INDAH

hohoho , rindu saye dekat belog ini . okay , belum pun assembly start lagi dah ade orang nak buad naek angen . sibuk pertikaikan bende yang aku buad , selama nie tak ade problem pun . bende yang sangat simple untuk dipertikaikan . sabar lagi , sebab dekat situ ramai orang . naek tangge , cakap memang sangat tidak menggunekan otak yang bijak . ouh , sesungguhnye dah naek meluat dan mnyampah tau . hati mendidih 350 darjah celcius dah . ingat kan bile dah bertambah usia setahun lagi , behaviour pun dah macam matured sikit tak macam taun lepas rupenye tidak . ehh , ingat orang suke ke hah ? ANNOYING lah ! hah , kan aku dah banned korang sehari suntuk . tapi saye faham , anda memang tidak makan saman kan ? know what , i'm waiting for the days yang aku akan sembur balek segale words yang kau cakap dekat orang dalam kelas tuh to YOURSELF . sampai kau nanges pun aku tak kesah cause nak kau rase balek feeling bile kau buad orang laen tanpe berfikir . asek orang kene jage feeling kau . dan ade pulak lagi creatures yang join the club yang kononnye nak bergurau bermesra padahal makan dalam . kan FOC dapat words ***** daripada kawan kau sorang nie . sorry lah , MOOD aku hari tuh pagi pagi lagi dah tak ade weyy . geraammmmmmmmmm !!!

No comments:

Post a Comment