Saturday, January 22, 2011

ROADRUN :)

okay , sebelum cerite pasal whole day nak bagi tahu dluu . kejohanan merentas desa dimenangai oleh ..... RUMAH HIJAU ! okay , tepuk tangan kuat kuat . haha . bangge u i pakai baju kaler hijau pagi tadi . hee . okay , this is the last time roadrun so aku join jeh lah . last year kan . actually , satu class tak kasi aku lari cause dyeorg risau aku pengsan tengah jalan . haha , pernah terjadi kan tapi bukan roadrun lah . but , aku lari jugak . berjogging jeh sebenarnye , sampai separuh track jeh dah pancit weyy . out of breath dan air dalam badan aku semue dah terhidrat . gule gule pun aku tak sempat nak beli pagi tadi . 7e jeh kut yang buka subuh tuh. kesian ouh aku tengok ade budak junior tuh sampai muntah muntah . okay , since pagi lagi aku dah masuk air tyme jumpe cikgu murni . ye lahh , subuh sepi tuh cikgu murni terus jerit hijau bile nampak aku . haha . naseb tak terkene heart attack . then , bile tengah lari tuh cikgu stop an kejap . cikgu bagi bunge then bace jampi serapah . haha , okay aku dah gelak gile gile dah cause smpai macam tuh sekali . lari lari lagi , jumpe moritz yang mempunyai kaki yang panjang macam galah dan stamina yang tak penah habes . okay , lepas sampai depan skolah rendah tuh dah start maen maen . aku sorak untuk orang jeh especially hero hero tamil aku , hahaha . laju ouh mereka lari . then lari sampai sekolah , amek coupun terus pegy tandas sebab rase nak pengsan dan mate dah start berpinar serta kaki rase nak tercabut . tak nak pengsan dekat foyer , malu weyy orang nampak . lepas okay , pegy kantin minum air semue then bertegur sape dengan kawan tersayang tanye ranking berape . haha . naseb chew dapat 15th place , kalau tak mesti dye kuciwaa punye . encek kaki panjang berasal dari german dapt 3th place , hazmi 20 something , kanda same jugak . dah penyampaian hadiah semue , orang tawaf skolah . tiap kali jumpe hazmi , nadzmi , moritz , hamizan semue aku bajet siket dengan dyeorg rumah hijau menang . dah mereka gedik tak nak mengalah . kerna itu mrupakan perkara yang dyeorg lakukan pada tika rumah merah menang last year . balas balek weyy ! btw , syok habes lah nampak e'e maen frisbee dengan cikgu practical .




currently , tak ade suare . sape nak belikan fisherman fresh ? :)

No comments:

Post a Comment