Friday, January 28, 2011

bound up !

semalam SE RI OUS berlambak homework tak siap . semue nye sebab penat sangat . balek dari tuisyen , awal aku tidur . PEKA , nota sains , nota sej , exercise bi . except addmath , memang lah priority untuk siap kan dluu keje tuh . okay , postpone half drpd homework yang ade untuk buad tyme ceramah maulidur rasul kalau bosan . but , ceramah yang dengar tuh syok habes . ustad tuh jiwa mude lah , mengarut pun ade . he do talk about things yang common jadi dengan teens this days . semue enjoy ceramah ustad tuh . aku just gelak , senyum and pandang orang . two works in a tyme , buad homework plus dengar ceramah . bagus kan aku use to the fullest pancaindra yang ade ? haha . btw , i caught this person on action . ingat aku prasan lebeh , but nani & murni pun notice it . nak pandang pandang pun bagi lah salam dluu , haha . okay , balek tuh aku tak sempat tukar baju lagi ade orang datang . gelabah cari tudung nak tengok sape , its chew and hazmi . dyeorg memang , bukan nak bg tau dekat skola . chew invited to his haouse for CNY . tak tau bole pegi ke tak cause hal transport dan kelapangan saye . rase nye tyme tuh still dekat N9 lagi lahh . then petang , rushing pegy photoshoot dengan tuisyen . photoshoot untuk majalah sekolah dekat rumah ana . imej ala ala akauntan berjaye semuenye , pakai kemeja plus blazer . tapi tak semue datang , slack siket . i like the atmosphere , cheerful . imej dah ade , tinggal study hard jeh . lepas tuh , rushed pegy tuisyen SEORANG . takut weyy , dah lah sunyi . masuk kelas , semue pandang pelek . haha . mane tak nye , dressed up macam orang nak pergi pejabat . buad bussiness things . hari nie semue bende aku buad nak concerned jeh kan , haha

No comments:

Post a Comment