Wednesday, January 19, 2011

KOKURIKULUM

as usual , setiap tahun mesti ade mesyuarat agung segala kelab , persatuan dan permainan . dan setiap tahun jugak lah sekali jeh aku datang perjumpaan bagai tuh . hehe . cause malas dan benci giloo tahap gaban dengan kawad . ouh , aku anti giloo kawad weyy . okay , first aku hasut wanie masuk silat . haha , jahat kan ? ;)tapi bile aku teringat an advice si ariff , so cancelled . wanie hasut aku masuk KPA . she did it ! tuh pun sebab aku teringat an markah aku peringkat negeri tuh . kalau tak , buad penat pegi jeh , balek tuh berminggu aku saket . ehem , i rembat jawatan SETIAUSAHA tau ! okay , my target achieve . the least , aku nak ade jawatan paling kurang . this year , kteorg semangat nak bangunkan KPA cause kteorg dah ade basic an . ceewaahh , tetibe nak brbakti dekat sekolah . but , SE RI OUS . KPA macam tenggelam jeh , tp kalau skola laen KPA lah paling excel . fyi , first time jugak tahun nie masuk kelab yang aku menat . usually ikut orang jeh . KELAB SEJARAH . eh kejap , nak buad announcement duluu . pengerusi kelab sejarah tahun ini merupakan SAIDATUL AMIRA . okay , clap clap . haha , tak pecaye an ? aku pun tak tau sejauh mane capability diri menjadi ketua nie , hee . tak ape , kite tengok dlu . by end of year kite tengok kelab tuh hancurss tak . haha . this year for permainan amek bole jaring . saje gatal tangan amek , tpi kalau join bola jaring tahun lepas confirm full mark kehadiran . dah everyday latihan untuk mssd dan tahun nie orang dah tarik diri . penat weyy sebab malam tuisyen . tahun nie just jadi AJK tingkatan jeh . btw , tahun lepas banyak gile markah koko aku terlepas . kem peringkat negeri , pengawas koperasi, kedatangan . okay , lepas nie jadi ah long tuntut markah kokurikulum



"weyy , kau dapat berape markkah koko?" truly hate that kind of question -.-'

No comments:

Post a Comment