Saturday, January 15, 2011

short test addmath

macam title yang dekat atas tuh , this coming mon kteorg ade short test . phheeww , ape lagi study bagai nak gile nak lepasi target cikgu wanie which is 40% . SE RI OUS , tak penah lagi dapat banyak tuh setakat nie . paling cemerlang , gemilang dan terbilang yang penah dapat only 30 ++ . hehe , tak penah lulus weyyy . jangan gelak , heshhh . ingat tak nampak lah tuh an ? smalam sha , wanie dan aku pegi study addmath . dah lah keluar lambat , wanie tak lunch lagi sebab kate nak makan mekdi . then semue lari macam kene kejar anjing sebab tak nak bayar lebeh dekat mekdi . haha . orang mekdi tuh dah heran tengok kteorg yang mengah nie , kawan yang jumpe tengah jalan tuh pun aku tak tegur sebab sasaran nak smpai mekdi before 3 . sampai jeh terus gelak gelak sebab tasha trtinggal . childish kut kteorg time tuh . back to the topic , protege aku wanie , protege tasha eqbal . haha , kasian weyy dekat wanie sebab dapat aku . dah lah aku hampess dalam addmath , tak tau macam mane nak tolong dye . tasha dengan eqbal tuh aku rase okay okay jeh kut . cause before this , ape ape execise yang cikgu bagi as homework bole jeh dyeorg buad . aku rase eqbal terer kut . this past two weeks , setiap hari buad revision addmath . haha , tak macam f4 duluu . pemalas giloooss . semue struggle lepasi target sebab tak nak jadi atlet acara larian dataran jauhari . heh .


wished me luckkkkkk !

No comments:

Post a Comment