Tuesday, February 1, 2011

uptown weyy !

jeling tajuk atas siket , mesti lah pasal uptown kann ? haha . actually , aku memang batak siket macam suku kaum orang asli dekat pendalamn tuh nak story pasal uptown . aku penah pegy sane skali jeh , tuh pun berape dekad yang lalu . walaupun bole dianggap aku sebenarnye berjiran jeh dengan uptown tuh . korg mesti cakap "eei , kesian gile perempuan nie tak penah pegy uptown " . yes , do pity me ;'( . thumbs up untuk abang tersayang cause ajak pegy uptown . awak tau tau jeh kan kite teringin giloos nak pegy sane . okay , cukup drama sebabak adek beradek ! wajib lah bagi aku untuk dressed up berjam jam sebelum keluar even nak pegy kedai depan rumah nie jeh . kate perempuan kan ?! --'pasal uptown pula , lebeh kurang macam JTAR jeh rupanye . okay , my eyes perceive for shawl jeh laa kan . harege nye tak de lah murah sangat , kalau takat pegy pasar hari ahad tuh still bole dapat the same thing . dan jeans lelaki sangat banyak okies , but if girls punye better beli yang ori cause tak mahal sangat macam jeans lelaki . baru lah tak rase wasting duet mak bapak yang kau gune shopping tuh . heee . oh , bukan nak bankrup kan mereka yang berniaga di uptown tapi kalau lame lagi berada di uptown confirm bole kene lung cancer . lemme tell u why . ehem , nie kerana segala pembeli , penjual , pemborong , peruncit majority smokers . so dengar cakap ini budak , tak mau pegy sane . oleh kerana first salary abang terchenta , so adalah wajib untuk sesi mengepau beliau . hahaha . i told u , dye belanja kteorg mekdi sahaje which is melayang jugak duet kau kan . equal , lepas nie melayang jugak duet kite treat awak kalau result excel . heh . then lepak mekdi tak hingat dunie juga satu kemestian . dan selepas semue burger melalui digestive system dan mate dah banyak iblis bergayut lalu pulang ke rumah . bhahaha , mood aku cun jeh hari time tuh . bagusnya korg tak kacau aku , nah senyuman ikhlas ;D

No comments:

Post a Comment