Thursday, February 24, 2011

t i r e d !

tersangat penat okay . rasanya this week adalah minggu yang paling hectic . badan letih membuatkan aku nak marah semua orang yang ada . SE RI OUS ! pergi sekolah then balik makan semua then pergi sekolah balik . pukul 6 baru balik rumah , prepared nak pergi tuisyen bagai . pukul 8 pergi tuisyen till 10 , balik terus makan . 12 tengah malam baru start buat kerja rumah sampai pukul 3 pagi . dalam kelas pun haram aku tak fokus except tuisyen memang bagi full attention . kepala asyik terlentok dekat meja , daydreaming . aku memang suka berangan . dekat sekolah jalan hentak hentak kaki , dahi berkerut dan always rasa tak puas hati . cakap pun aku macam menjerit . orang pinjam buku pun rasa nak marah sebab aku tak boleh nak siapkan kerja . then bila orang bagi pressure lagi memang lah aku nak meletup . rasa macam 24 jam sehari tuh tak cukup . tak tahu bile the perfect time aku boleh start study group . SPM lagi 190++ hari lagi . tak nak dan tak ingin dapat result kurang daripada 7A dan ada C . rasa mcam useless okay !

No comments:

Post a Comment