Tuesday, February 1, 2011

inferno loser !

prepare nak tidur dannn 'you got one new message'. 1am . laen yang diharap , laen yang tiba . wth?! lemme tell you who . oh , loser itu rupenye . dan memang tak sempat lah ambil wuduk konon nak redakan kemarahan hasutan iblis sebab awal lagi aku dah sumpah seranah manusia tuh woi ! gile kau gedik cari pasal dengan aku kan . memang free kene sumpah dengan aku . aku tak de dan tak nak ade relate lah dengan chaos bagai yang kau buad nie . harap maklum , tersangat lah bukan urusan aku orang tuh nak behave macam mane kau tau ! dan aku rase perangai aku tak ade kurang nye lah nak puji lebeh . whatsoever kau nak kate kecik hati ke , kawan lupe kawan , tak maaf kan orang . hell loser , tak nak tau ! looked , aku just nak sedar kan kau sebelum nightmare terjadi . i'm not type of people yang fikir pakai lutut dan judge one side . freaking important , saye tak side mane mane pun . as i told earlier perangai , sikap terpuji saye hanye untuk orang terpuji . dan sila pakai otak anda wisely lah bro . jangan suka hati tuduh aku tak matang , suke buad fitnah , percaye rumors dan tak de standard only because i'm a school student . tak de standard ?! hell you loser . tak tau lah pulak kalau ade piawaian sirim berstandard bagai . jangan bajet kau lahir terus melompat jadi pelajar UNIVERSITI . tak melalui zaman persekolahan . btw , kalau kau matang dan pemikiran high standard sangat mesti kau tak buad chaos nie kan ? mirror mirror , mirror yourself . ouh , ayat cukup kasar tapi saye tau anda tak terase .


hanye untukmu

No comments:

Post a Comment