Sunday, June 12, 2011

sekolah esok , esok sekolah

dear readers ,
hai kamu semua :)
well , cuti dah habes dan esok sekolah
yes , again esok dah sekolah
less than 24 hours mesti aku akan attend school assemblyyyyy
homework merupakan mimpi ngeri everytime end of school holidays
err , homework aku siap separuh :DD
aku suka dan memang pakar buad keje last minute niee
buad awal aku memang tak pandai
best time buad last minute nie
time nie segala bagai tactic untuk tidak tidur keluar
kreatifkan ?
midyear exam result menanti apabila skolah bermula
hope everyhing will go smoooooth and fiiiiiiine
jantung rase macam nak bergolek saje
next week i'll be away from home for a week
KISAS buad aku independence sendri
mesti aku rindu bantal katil semua
okay , next time cerita lagi
byeeeeee

No comments:

Post a Comment