Saturday, June 25, 2011

KISASIAN for a week :)


19 JUN 2011

yeah , kteorg baru jeh sampai petang . lawak sangat time dalam kereta cikgu syikin . dah lah terjerit then aku dah duduk bersimpuh dekat blakang sebab ade arnab . geli geleman tau ! finished that , smpai jeh ade muslimat tolong angkut beg yg gedabak besar tuh . perhh , terharu i u know . heee . at there aku dapat dorm thariq iaitu hijau along with my lebiu besties , aziatul . yeah , hijau ! haha . lepas kemas ape semua dekat dorm , turun balek untuk sesi taaruf . aku & murni lambat sebab pergi mandi semua padahal semua org tak pergi mandi pun . cehh , malu jeh . after that , pergi prep even aku rase letih sangat . thought lepas balek dorm bole tidur but dyeorg ade sesi al mulk dluu . ouhhh , mate i dah gedik gedik nak tidur time nie tau . sabar , bukan selalu dapat masuk sbt nie kan kan ? hee . what are you waiting for lepas habes al mulk , terjun atas katil dan dreaming jumpe kim hyun joong . haha . GOODNIGHTS WORLD & D ! :)


20 JUN 2011

aiseeyymann , awal aku bangun hari nie . 5.30 tuhhh , bangga jap . haha . as usual , prepared pergi skolah untuk assembly hari isnin . know what ? terkejut aku time tuh sebab assembly dyeorg guna bahasa arab . kalau expect aku faham bahase arab memang tak lah kan . ishh ishh , hebat betul dyeorg . btw , emcee time tuh merupakan the most eligible bachelor dekat kisas tuh . hehe . macam mane aku tau ? shhh , adelah . aku ade bakat jadi perisik kan ? heee . enough that , class time babeh . i have been place at 5 11 which ic Ibn Aqil class . err , hmmm , errrr . okay kut , semua diam jeh . serious , aku rase pelikkkkk sangat sebab tak tau nak buat ape , nak buat taaruf atau tak nanti tak pasal kate sombong pulok . -.-' , just imagine , class aku biasenye riuh rendah tpi dekat sini dah macam tgah exam .ouh , btw tadi aku bole tertidur dalam class bahasa arab . hampess betul lah aku . bila terjaga jeh muslimat dekat situ senyum senyum . *blushinggg . aku rase maybe time breakfast tadi aku tertelan pil tidur mungkin . sehari suntuk aku mengantukkk sangat , sampai kepala terhantuk dekat meja . duduk tegak pun aku bole terlelap . perhh , hebat kan ? -.-' lunch time sayang ! wooo , time nie ingat nak tidur jeh but punah lah harapan ku sebab direct after lunch tuh ade prep . hoihoi ! sangat penat anda tau ? memang tak fokus lah aku sebab penatsangat plus aku sorang jeh pakai baju laen dari laen . okay , tebal kan muka seinci sahaje ketika ituuu . after prep , naek dorm dan memasuki dunia fairy tales . ouhhoouu , best dapat tidur . kena tolong riadah lepas nie tapi i malas u tauuu . malam nanti ade prep lagi so kite rehat sepuasnya petang ini yeeee . okay , byebye D :)


21 JUN & 22 JUN 2011
cehhh , asek tertidur jeh . class bahasa arab memang dugaan betullah . calm down , sai . only a few days to go . nanti lepas nie jangan ngade kau nak rindu rinduan KISAS nie pulakk . stok makanan aku dah nak habes , hahaaa . lawak betul , macam ape jeh kteorg makan . even lepas habes waktu makan , naek dorm and again makan ! prep petang aku tak pegi , haha . jahat sungguh . btw , ape yg jadi dalam class serious buat aku gelak sorang sorang . dont judge book by its cover . actually , mereka tersangat baek dan peramah . iimportant , student dekat sini semua super duper rajen , jauh beza dengan aku . memang tak lah petang aku nak pegang buku . somehow aku rase aku tak bole adapt cara dyeorg belaja sebab aku tak bole followed . laen sangat and its hard for me to understand . tapi usaha tangga kejayaan . harapan dyeorg aku akan cuba laksanakan . fighting ! kfinebye :)

23 JUN 2011
its awesome baby ! wahh , aku dapat chance maen gamelan gituww . haha . sangat best . yelaa , i mane ade experience maen bende bende nie . earlier at school , i already get used to the student life hereeeee . haha . its mimi and faten turn to fall asleep on the p&p session . hahhaa , hari tuh gelakkan aku annn , meh aku gelakkan korang balekkk . before that , i got the chance to take class picture . let me show to you later yeeee . well , feel heavy to leave this place while i already used the way here . but but , life must carry on . ade jodoh kita jumpa lagi ye sahabat . sahabat , untuk selamanya , lalalallaa~~ . malam lepas maghrib ade mcam majlis penghargaan and terima kasih . ade yg pakai tudung labuh tuwww . okay , its good actually . experience and hope can wear it permanently . insyaallah . rasa sayang nak tinggalkan merekaa . tsk tsk :'( . last day i'll sleep at KISAS . nitess !:'(


24 JUN 2011
I'M COMING HOME ! ade majlis penutup . and i wear tudung labuh yang izzah bagi pinjam today . awww , terasa malu pula . pk terkezut okayy ! well , sebelum balek tak sempat nak jumpa semua budak class ibn aqil for one last time . haihhh , budak dorm punn . habes kuliyyah , kemas barang , then balek . rushed gila gila sebab barang tak packed pun lagii . naseb sempat amek gambar dengan dyeorggg . ainun , dila , amirah , najwa , farah , aida , aishah , amirah , izzah , isma' and yang laen , we will always miss you for sure . sory yang name ana tak ingat . tehee . well , for true kisasian we wished you a very best of luck . just go for your dream and together we can make it . forget us not ;)

No comments:

Post a Comment