Monday, October 18, 2010

declaration of war

itu salah , ini slah . semua benda yg saya buad salah . minta maaf salah , xminta maaf lagy la slah . knape mereka2 semua tdak faham ? knape mreka tdak prnah ambil tahu prasaan saya ? situation getting worse . adakah saya tunggul ? ya , SAYA TUNGGUL , KAMI TUNGGUL ! sbab itu anda mlakukan semuanye tanpa memikir prasaan org kan . hanya saya yang perlu memikirkn prasaan anda . i'm tired , my heart has bleeding too much . saya benci ! benci untuk diperli & memerli . bukan saya tdak boleh melakukan sperti ape yang anda lakukan pada saya . tapi saya hanya memikirkan PERASAAN ANDA . bagaimana jika anda brkecil hati ? bagaimana jika anda tidak mahu brkawan dgn saya lagy ? bagaiman jika anda tdak mahu maafkan saya ? I WANT ALL THE HAPPINESS BACK ! :'(



till here then ,
declaration of war is not a good choice ,
one side must give up ,
i already have fulfill mine :'(
auf wiedersehen .

No comments:

Post a Comment