Sunday, October 24, 2010

an annoyed day with them

yeah , saya hanye melangut & membuang mase d'situ . janji melayu memang begini kan ? janji pkul 9.30 , pkul 10.30 bru smpai . tasha , saya sangat marah dengan anda . saya rancang untuk tarik muka sama anda , tapi tdak brjaya . tdak ape , mungkin laen kali saje . haha . krana mreka2 sudah brjaya membuat kan saya gumbira , hee . tasha , murni , wanie , farhan , eqbal + " u know who" . actually all of them know i dont' like the girl "u know who" . so , i just ignore her . suke hati lah nak terase ke ape . it hard to say " okay , i will forgive u" & just forget about all the crisis . things take times right ?. at lib , i manage to make a small & cute , compact note for perdagangan . then , do all the works while hear tasha told her stories . after that , tasha got a phone call said " bla bla bla will come " . omg , what should i do ? saya & mreka dah la xsuke kan budak itu . uncomfortable , okay ! then , farhan know everything . ouh , blushing2^^'. mane nak letak muke nie , habeslah dye dah tahu . bertambah2 gasak lah dye mengenakn saya . then lunch , sit infront of farhan . be patient saidatul . back to lib , saw them sit at our place . biarlah , saya menonong je pergi duduk ke tempat balik . buad2 xkenal je . lepas tuh , kne lagi dengan mereka . huh , geram btul ! xpe2 , ada ubi ad batas , ad hari nanti balas . got it ? haha


till hare then ,
exam week,
auf wiedersehen

No comments:

Post a Comment