Monday, August 15, 2011

auu , chakk ! :)

dear readers ,
missing you guys like crazy you know ? ehh , yee ke ? haha , lebeh kurang lah . well , its been decade since my last post which to weeks ago babeh . trial ES PI EM dah nak dekat nie tauu ? raye pun dah nak dekat . tehee :D . raya keenam dah start trial , sadis sungguh rasanya . who knows pagi raya pun aku buat latihan as preparation . sape lah tahu kan kan ? hahaaa . okay , tipu jeh . kalau aku buat betul betul confirm aku dapat A++ tauu . heee . wheather you realize it or not honey , we have reached the middle phase of the fasting month . time ticking and leave us in blink of eyes . use the time wisely kalau tak rugi wooo . pesanan khidmat masyarakat daripada saidatul amira . heee . okay , i just finished my pra spm and the result that i expect is not as good as my mid year exam . dushh ! rarely aku bace buku kalau itu hanya ujian . bukan mendabik dada atau menyombong diri but thats who i am dear :D . ohh ohh before forget about this one thin let me tell you first yee . tolong lah jangan buat aku marahh , tak syok tau nanti tak awet muda dah . heee . ingat tak penat ke marah dan makan hati dengan orang nie ? penat taaau i . sekali buat anda dimaafkan and you are given second chance but sekali lagi buat anda tetap dimaafkan juga but later then please walk away from my life using carpet pink yang aku dah bentang luas luas tuh yeee ;). simple kann ? one more thing , abang hensem dan adek manis sekalian sila doakan saya excellent dalam ES PI EM dan hidup ye ? *mukacomel

No comments:

Post a Comment