Friday, July 15, 2011

july test + PLKN + SPM

dear readers ,
banyak sangat perkara yang jadi lately nie mostly involve studies and as spm candidates . students life , ade yang membuatkan hati berbunga macam taman . cewahh , haha . ade jugak yang membuatkan aku rasa macam nak tumbuk tumbuk jeh manusia . dush dush , geram woi ! yyeahh , saya manusia so harus ade semua perasaan tersebut . bukan nye 24/7 gumbira sebab sabar saya pun ade limit tau . peace ^^, tehee . july test alredy past honey . ouhhh , lega hati i tau . sekolah laen tak dak pun july test nie for ES PI EM candidates , skolah 24(2) jeh yang sepesel siket . mereka mereka terus prepared untuk trial jeh . erk , trial ? gerun woo bunyi dye . it seems battle for ES PI EM is coming . sekarang nie dye maen hide and seek dluu ye kanak kanak . aku target this time bole dapat 6A babeh . insyaallah :) . ouh , sila tumpukan perhatian anda . i'm going to announce something . berita paling sadis tahun nie yang aku harus terima dengan redha . yess , i bet u all mesti dah check dapat PLKN or tak kan kan ? and the result is "Tahniah! Anda terpilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012" . my frist reaction was screaming , amek bantal tekup muka , guling guling atas katil sebab geram gila . then dekat paper bole pulak keluar statement ' pakal pelatih gembira dengan tawaran yang diterima ' , -.-' . how come aku bole kena ? cisss , kejam sungguh . sampai time tengah jawab test pun aku asek fikir pasal benda nie . dah lah elaun dye siket pergi sana . kalau aku jadi PM , semua yang pergi sane aku bagi elaun macam gaji orang yang pergi kerja . baru fair and square kan ? haha . okay , stop nonsense . start this week , weekend tuan hamba dah takde wahai rakyat jelata . berlambak bengkel ES PI EM yang memerlukan keberangkatan tuan hamba . teeheee .its okay , tuan hamba akan sentiasa merindui rakyat jelata , haaha . seumur hidup sekali jeh berhempas pulas untuk ES PI EM niewwww .makin nak ES PIEM , makin tak lekat aku dekat rumah sebab banyak giloo aktiviti dekat my lebiu school tuh . okayhabesbye :) .

No comments:

Post a Comment