Friday, May 6, 2011

trail to CAMERON HIGHLAND

dear reaeders ,
welll , how are you doing ladies and gentlemen ? hope for the better and pray for the best . currently perepared for battle of the brains , mid year exam . this time we go with my unpredictable jalan jalan stories di cameron highland . ouh , hari tuh kami sekeluarga pulang ke perak . bikin hati jadi bunga bunga tau , haha . eh , apasal bersastera sangat nie ? heee . okay , disebabkan homework menggunung , semua aku angkut bawa balik kampung . dengan azam dan tekad nak bg full concentration dekat homework tetapi sebaliknya trjadi . tengah breakfasto pagi tuh cadangan diutarakan untuk ke cameron highland . oleh kerana dibangkang cadangan ke pulau pangkor disuarakan . well dibangkang juga , haha . aku awal lagi dah prepared misi dan visi untuk hari tuh . but tentera kecik yang ada beriya pulak sokong pelan yang tak berapa strategik timing nyaa . memang down kalau diumpan benda macam nie . decision made , drpd kulit aku terbakar dekat pangkor better berangan angan ada di london iaitu pergi cameron . time naek dengan turun dari cameron tak payah cakap lah yee . aku dah jalan mcam orang mabuk . balek jeh dari cameron terus cari katil . lucky aku tak muntah dalam kereta ayah . & adore sangat bila nampak abang bawak superbike nie , haha . hebat okay ! hee . like usual , activity seperti ke strawbery farm , vegetable farm , jalan di tanah rata , melantak segala makanan dan askrem strawbery yang sedap tuhh ! haaha . ouh , rindu dengan aiskrim tuh .turut membantu peniaga tempatan dengan membeli barangan mereka . bagus kan ? haha . strawbery adalah wajib and others adalah sayur , souveneir , buah . tak sempat nak pergi ladang teh BOH tuh dekat gng berinchang and aku gayat sebenarnya nak lalu jalan dye . one car at one time , terbabas terus terjunam ke ladang teh . cause of global warming aku rase cameron tuh tak berape nak sejuk dah . hanye kalau kita pegang air jeh akan terasa beku tau . kalau structure balik pembangunan dekat situ mesti lagi cantik and boleh tarik lagi ramai tourist . nie pendapat aku jeh lah kan :) . OKAY , toodles dear .

No comments:

Post a Comment